e.k.o.running.blogg

Feet don't fail me now. Take me to the finish line.

Första veckan avklarad

Publicerad 2013-11-07 15:14:48 i Allmänt, löpning,

I dag har jag varit här i Sam Roi Yot i en vecka och träningsmässigt så kan jag sammanfatta det med totalt 13 pass och totalt 92km.
Benen kändes lite stela i morse så det blev en kortare morgonjogg och eftermiddages pass blev ett kort distans pass samt 6X150m teknik intervaller plus lite löpskolning. Vädret de senaste dagarna har varit mulet och blåsigt. För mig betyder det att jag inte har behövt gå upp jättetidigt för att undvika hettan för morgonpasset, samt vänta till skymningen för eftermiddagspasset.
Tiden där emellan roar jag mig att vila, läsa, mata mina djur på min bondgård i telefonen samt planera resterande delen av min resa och träningslägret på Teneriffa i januari o februari.
Jag har hittat en lägehet som jag kommer att hyra från den 14 januari fram till det att resten av Mantra gänget kommer ner den första februari. Kommer att bli great!
I kväll blev det middag på ett av grannhotelen och det visade sig ha en riktig kaffe maskin och jag fick för första gången sedan jag lämnade Bangkok en riktig kopp med rivitg kaffe! Så gott. Det är inte mycket jag saknar här, men en riktigt kopp java på morgonen har jag saknat. Pulverkaffe i all ära men inget slår ju orginalet.
I morgon är det vilodag och då kommer jag att passa att åka till Nationalparken och kolla in grottor. Ska bli spännande.
Rivigt ska de va annars spötter ja ut e!
 

Kommentarer

Postat av: Therez

Publicerad 2013-11-07 16:54:30

Å så himla gött baby!
Jag och Anette käkade lunch idag och tillägnade vår kaffekopp till dig smultronblomman!
Hoppas du har det grejt <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

e.k.o.running

Ella Kristina Ollonen. Jag skulle kalla mig själv löpare med många järn i elden. Sedan jag 2012 gjorde en klassiker, så har det blivit mer av både cykel och skidåkning. Men det är löpningen jag brinner för, framför allt marathon. Denna blogg är om mig och min träning, mitt liv och mina äventyr och dom jag delar dem med. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela