e.k.o.running.blogg

Feet don't fail me now. Take me to the finish line.

Pigga ben

Publicerad 2013-06-20 21:52:52 i Allmänt, löpning, tävling,

I kväll blev det första träningspasset sedan Vätternrundan. De blev till lätt distans på 6 km med näst sista kilometern i lite snabbare fart strax, under tävlings fart på halvarathon. Benen känns fräscha och jag är taggad inför morgondagen.
För i morgon bitti bär det av till Orsa och tävlingen Orsa Kaj´tn som jag och min familj har varit med på så länge jag kan minnas. Det blir 25 km mestadels terränglöpning. Orsa brukar bjuda på fint och soligt väder så det tuffaste brukar vara värmen på tallhedarna mellan Skattungbyn och Orsa. I fjol slutade jag på en andra plats på 2.04.14 Målet inför morgondagen blir att springa under två timmar. Får jag en bra natts sömn och är fokuserad i början av loppet så ska det nog inte vara några problem. Nu blir det sängen för det blir en tidig start i morgon.

Kommentarer

Postat av: Johan Vikman

Publicerad 2013-06-21 10:01:25

Kör hårt Ella!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

e.k.o.running

Ella Kristina Ollonen. Jag skulle kalla mig själv löpare med många järn i elden. Sedan jag 2012 gjorde en klassiker, så har det blivit mer av både cykel och skidåkning. Men det är löpningen jag brinner för, framför allt marathon. Denna blogg är om mig och min träning, mitt liv och mina äventyr och dom jag delar dem med. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela